Jelen webhely sütiket (Cookie-kat) használ szolgáltatásainak működése, fejlesztése, statisztikai adatgyűjtés, valamint a felhasználói élmény fokozása érdekében. A Webhely használatával a felhasználó elfogadja a sütikre vonatkozó alábbi irányelveket, valamint adatvédelmi nyilatkozatot. Bővebben

Kapcsolat

Horváth Varroda és Kereskedelmi KFT
Nagy László utca. 6.
7349 Szászvár.
Telefonszám: +36 70 678 3672
Írjon nekünk
Adószám: 32257524-1-02
Cégjegyzékszám: 02 09 087601

Hírek

arr3Melyik hálózsákot válasszam?Melyik hálózsákot válasszam? Örök kérdés, télen és nyáron is, hogy melyik hálózsákot... arr3Megnövekedett vásárlási igényeik miatt, a pillanatnyi várakozási idő 8 munkanap!arr3Egyedi, MAGYAR babaruha és gyerekruha, közvetlen gyártótól!arr3Anyag összetételeink.Azok a termékek, ahol interlock pamut van kiírva:  70 % pamut + 30 % poliészterből készülnek.  A... arr3FIZETÉSI MÓDOK.FIZETÉSI MÓDOK. Előre utalás: amikor az egész összeget, azaz a termékek + 1490 kiszállítási... arr3MIT TEGYEK, HA NINCS NET BANKOM?MIT TEGYEK, HA NINCS NET BANKOM? A net bank-os utalás biztonságos. Otthonról, kényelmesen, 2... arr3Mitől különleges és egyedi ez a webáruház?Különlegesség Nálunk az, hogy ugyanolyan színösszeállítású szettet tudsz összeállítani /... arr3Nem jó a konfekcióméret a gyermekére?Mi pufi esetleg kicsit húsosabb vagy vékony babára is elkészítjük az általunk gyártott bébi és... arr3Utánvéttel is vásárolhat, az utánvét díjának előre utalása után.Utánvéttel akkor rendelhet, ha a termékek árát nem, de az utánvét feladásának árát ,elöre, a... arr3Szeret olcsón vásárolni?Tudta? Ha nálunk vásárol, akkor közvetlen gyártótól vásárol! Mindenki szeret olcsón vásárolni:) A... arr3Nálunk minden igénynek megfelelő hálózsákot megtalálÉjjel se fázzon a csöppsége, mert nálunk minden igénynek megfelelő hálózsákot... arr3Praktikus, kényelmes bébi és gyerekruhákVásárlóink igényeit figyelembe véve, folyamatosan kutatjuk, keressük az anyukák igényeit. Ötleteket... arr3Nagy méretű bodyt és kezeslábast is gyártunk 140-es méretigVannak olyan gyerekek akiknek szükségük van nagy méretű bodyra vagy kezeslábasra. Rendelésre... arr3Olyan gyerekruhát keres ami bírja a sok mosást? Ami könnyen szárad és VASALÁS NÉLKÜL újra és újra használható?Mi ezt kínáljuk nektek: strapabíró, minőségi, kényelmes, könnyen kombinálható bébi és... arr3Válogass össze egyedi szetteket, amit csak a te gyermekeden fogsz viszont látni!Válogass össze egyedi szetteket, amiket csak a gyereked fogsz viszont látni! Egyedi csíkozású... arr3Újdonság! Megkezdtük a tépőzáras termékek gyártásátÚjdonság! Megkezdtük a tépőzáras termékek gyártását - forgalmazását. Az Ön gyermeke is szeretne... arr3Közvetlen gyártótól vásárolhat, gyártói áron!Ha nálunk vásárol, közvetlen gyártótól vásárol, ezért olcsóbban vásárolhat mint más... arr3Olyan gyerekruhákra vágysz, ami nem jön veled szemben az utcán?Te is szereted amikor a kisgyermeked egyedi ruhákban van? Ugye milyen jó rézés, amikor ugyanaz a... arr3Termékeink magyar pamut szálból és vegyszermentesen készülnekTermékeink, magyar kötödében, magyar pamutszálból, egészségre ártalmatlan festékkel, magyar...

Új webáruházunk: babyandkidfashion


Üzleti feltételek / ÁSZF
Általános szerződési feltételek

 

ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK

Jelen dokumentum (továbbiakban: ÁSZF) nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, nem minősül írásbeli szerződésnek, magyar nyelven íródik, magatartási kódexre nem utal. A Webáruház működésével, megrendelési és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő kérdések esetén a kapcsolat menüpontban megadott elérhetőségeinken rendelkezésére állunk.

Jelen ÁSZF hatálya a www.eshop-gyorsan.hu (továbbiakban: Webáruház) és aldomainjein történő jogviszonyokra terjed ki.

 

A szerződés nyelve: magyar

Szolgáltató (továbbiakban: Szolgáltató)

Neve: Horváth Varroda és Kereskedelmi Korlátolt Felelősségű Társaság

Telephely: Szászvár Nagy László utca. 6.

Székhely: Szászvár Nagy László utca. 6.

Cégjegyzékszám: 02 09 087601

Adószám: 32257524-1-02

Eu közösségi adószám: HU32257524

Bankszámlaszám: 10404302-50527081-71871000

Számlaszám tulajdonosa: Horváth Varroda és Kereskedelmi Korlátolt Felelősségű Társaság

Külföldről utalás: HU13 10404302-50527081-71871000 

E-mail cím: lbebiwebaruhaz@gmail.com

Levelezési cím: 7349 Szászvár. Nagy László utca. 6.

Ügyvezető: Horváthné Bakó Tünde

Tel: 70/678-3672

Facebook profil: https://www.facebook.com/tunde.horvathnebako

Facebook oldalunk

Minden termékünk Magyar: Termékeink 70 % pamut + 30 % poliészterből készülnek.

Termékeinket utalás után gyártjuk le.

Amikor az összeg megérkezik a vállalkozás számlájára, akkor gyártjuk le, így utána már nem áll módunkban sem cserélni, sem visszavásárolni a terméket.

2. ALAPVETŐ RENDELKEZÉSEK:

2.1 Az ÁSZF-ben nem szabályozott kérdésekre, valamint jelen dokumentum értelmezésére a magyar jog az irányadó, különös tekintettel a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény („Ptk.”) és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. (Elker. tv.) törvény, valamint a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet vonatkozó rendelkezéseire. A vonatkozó jogszabályok kötelező rendelkezései a felekre külön kikötés nélkül is irányadók.

2.2. Jelen ÁSZF 2015.06.01 napjától hatályos és visszavonásig hatályban marad. A Szolgáltató jogosult egyoldalúan módosítani az ÁSFZ-et. A módosításokat a Szolgáltató azok hatályba lépése előtt 11 (tizenegy) nappal a Webáruházban közzéteszi. Felhasználók a Webáruház használatával elfogadják, hogy rájuk nézve az ÁSZF-ben rögzített valamennyi szabályozás automatikusan érvényes.

2.3. Felhasználó, amennyiben belép az Üzemeltető által üzemeltetett weboldalra, vagy annak tartalmát bármilyen módon olvassa – akkor is, ha nem regisztrált felhasználója a Webáruháznak, az ÁSZF-ben foglaltakat magára nézve kötelezőnek ismeri el. Amennyiben a Felhasználó nem fogadja el a feltételeket, nem jogosult a Webáruház tartalmának megtekintésére.

2.4. Szolgáltató fenntart magának minden jogot a Webáruház, annak bármely részlete és az azon megjelenő tartalmak, valamint a weboldal terjesztésének tekintetében. Tilos a Webáruházban megjelenő tartalmak vagy azok bármely részletének letöltése, elektronikus tárolása, feldolgozása és értékesítése a Szolgáltató írásos hozzájárulása nélkül.

3. MEGVÁSÁROLHATÓ TERMÉKEK, SZOLGÁLTATÁSOK KÖRE

3.1. A megjelenített termékeket online rendelhetőek meg. A termékekre vonatkozóan megjelenített árak forintban értendők, tartalmazzák a törvényben előírt áfát, azonban nem tartalmazzák a házhoz szállítás díját. Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra.

3.2. Termékeink nincsenek készen, akkor gyártjuk le, amikor a vásárlás összege megérkezik, onnan számít rendelésnek. Minden termékünk egyedi, Magyar termék. Utalás megérkezése után következik a gyártás, abban a színben és méretben, amelyben a vevő megrendelte. Gyártás után a rendelés már nem változtatható, sem csere, sem visszafizetés nincs, mert a termékek abban a színben és méretben készülnek el, amit a vásárló megrendelt és kifizetett! Elállás joga: 6.5 valamint 6.6 -ra hivatkozva.

3.3. A Webáruházban Szolgáltató részletesen feltünteti a termék nevét, leírását, a termékekről fotót jelenít meg. A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, illusztrációként szerepelhetnek. Nem vállalunk felelősséget a Webáruházban megjelenő kép és a termék tényleges kinézete miatti különbözőség miatt.


3.4. Amennyiben akciós ár kerül bevezetésre Szolgáltató teljes körűen tájékoztatja Felhasználókat az akcióról és annak pontos időtartamáról.

3.5. Esetleges szín árnyalat különbségért felelősséget nem vállalunk!

4. RENDELÉS MENETE

4.1. Felhasználó a regisztrációját követően bejelentkezik a Webáruházba vagy regisztráció nélkül is megkezdheti a vásárlást.

4.2. Felhasználó a megvásárolni kívánt terméket a kosárba helyezi a  gomb megnyomásával valamint beállítja a termékek darabszámát.

4.3. A Felhasználó bármikor megtekintheti a kosár tartalmát a  ikonra kattintva.

4.4. Amennyiben a Felhasználó további terméket szeretne kosárba helyezni, kiválasztja a „Vásárlás folytatása gomb megnyomásával folytathatja a vásárlást. Ha Felhasználó nem szeretne további terméket vásárolni, ellenőrzi a megvásárolni kívánt termék darabszámát és leadja rendelését. A darabszámok módosítását követően a kosárba helyezett termékek értéke az „Újraszámol” gomb megnyomásával kerül aktualizálásra.

Amennyiben a felhasználó mégsem kíván egy terméket megvásárolni az adott terméket az  ikonra kattintva törölheti a kosárból.

4.5. Felhasználó kiválasztja a fizetési és szállítási módot melynek típusai a következőek:

4.5.1. Fizetési mód:

A net bank-os utalás biztonságos. Otthonról, kényelmesen, 2 lépcsős belépés után, hagyományos utalással.

- előre utalás: amennyiben ezt a fizetési lehetőséget választja, a megrendelés értékét kérjük, a visszaigazoló emailban lévő bankszámlánkra előre átutalni szíveskedjen. Az átutalás közleményébe minden esetben tüntesse fel a rendelés számát.

- Utánvét :Utánvéttel akkor rendelhet, ha a termékek árát nem, de az utánvét feladásának árát ,elöre, a megadott számlaszámra teljesíti. Az utánvét árát, 2790 ft ot előre kell utalni, amikor ez megérkezik, utána adjuk fel a csomagot és akkor már csak a termékek árát kell fizetni, más költség nincs.

4.5.2. Szállítás:
A termékek kiszállításához a Szolgáltató a futárszolgálatot veszi igénybe.

A megrendelt termékek átvételére az alábbiak szerint van lehetőség:

  • Házhozszállítás
  • Csomagpont
  • Csomagautomata
  • Külföldi csomagküldés

A szállítási költség minden esetben a Kosárban kerül feltüntetésre.

4.6 A szállítási és fizetési mód kiválasztását követően a  gombra kattintva a Felhasználó megadja a megrendelés teljesítéséhez szükséges adatokat, illetve megjegyzést is küldhet a megrendelésével, vagy e-mailben jelezheti a Szolgáltató felé egyéb, rendeléssel kapcsolatos kívánságát.

Az adatok megadását követően a vásárlónak el kell fogadnia a Webáruház Általános Szerződési Feltételeit.

4.7. A megrendelés összesítése (ÖSSZESEN(bruttó) sor) minden költséget tartalmaz. A számlát, az elállási jogról szóló tájékoztatót, és a garancia levelet a csomag tartalmazza. Felhasználó köteles a csomagot kézbesítéskor a futár előtt megvizsgálni, és a termékeken, csomagoláson észlelt esetleges sérülés esetén köteles jegyzőkönyv felvételét kérni. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt Szolgáltató nem fogad el! A csomagok kézbesítése munkanapokon történik.

4.8. Fentieket követően Felhasználó a ”Megrendelés elküldése” gombra kattintva tudja elküldeni megrendelését.
4.9. Adatbeviteli hibák javítása: Felhasználó a megrendelési folyamat lezárása (Megrendelés elküldése) előtt minden esetben vissza tud lépni az előző fázisba, ahol javítani tudja a bevitt adatokat. A megrendelés lezárása után felfedezett hibák javítását Felhasználó a lbebiwebaruhaz@gmail.com e-mailcímen kérheti. Az e-mailben minden esetben fel kell tüntetni a megrendelés számát, a javítandó adat megnevezését, a helyes adatot, valamint a tárgymezőben fel kell tüntetni az „ADAT JAVÍTÁSA” szöveget a megrendelés számmal együtt.

4.10. Felhasználó e-mail-ben a megrendelés elküldését követően visszaigazolást kap. Amennyiben e visszaigazolás Felhasználó megrendelésének elküldésétől számított, a szolgáltatás jellegétől függő elvárható határidőn belül, de legkésőbb 48 órán belül Felhasználóhoz nem érkezik meg, Felhasználó az ajánlati kötöttség vagy szerződéses kötelezettség alól mentesül. A megrendelés és annak visszaigazolása akkor tekintendő a Szolgáltatóhoz, illetve az Felhasználóhoz megérkezettnek, amikor az számára hozzáférhetővé válik. Szolgáltató kizárja a visszaigazolási felelősségét, ha a visszaigazolás azért nem érkezik meg időben, mert Felhasználó rossz e-mail címet adott meg regisztrációja során, vagy a fiókjához tartozó tárhely telítettsége miatt nem tud üzenetet fogadni.

4.10 Fizetés: a felhasználónak minden esetben a megrendelőlapon, valamint a megrendelést visszaigazoló e-mail ÖSSZESEN(bruttó) sorában feltüntetett teljes összeget kell megfizetnie.

Előre utalással történő fizetést választott ,átutalását kell kezdeményezni a 4.5.1 pontban megjelölt bankszámlaszámra. Átutalásnál a közlemény rovatban minden esetben fel kell tüntetni a megrendelés számát.

5. A MEGRENDELÉSEK FELDOLGOZÁSA ÉS TELJESÍTÉS

5.1. A megrendelések feldolgozása legkésőbb a megrendelés elküldését követő munkanapon történik meg. Abban az esetben, ha a felhasználó fizetési módként előre utalást választ, a megrendelés feldolgozását a Szolgáltató az összeg beérkezésének napján kezdi meg.

5.2. Általános teljesítési határidő, a pénz átérkezésétől számított 7 munkanap. Ha Szolgáltató és Felhasználó a teljesítés időpontjában nem állapodtak meg, Szolgáltató a fent meghatározott időn belül, de legkésőbb a pénz megérkezésétől számított harminc napon belül köteles a szerződés szerinti teljesítésre.

5.3. Ha Szolgáltató a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott termék nem áll rendelkezésére, köteles erről Felhasználót haladéktalanul tájékoztatni, valamint Felhasználó által fizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb harminc napon belül visszatéríteni. E kötelezettség teljesítése Szolgáltatót nem mentesíti szerződésszegése egyéb következményei alól.

5.4. Szolgáltató nem vállal felelősséget az esetleges technikai ismertetők, leírások a beszállító, vagy rajta kívül álló okok miatt történő előzetes bejelentés nélküli változása miatt. Szolgáltató fenntartja a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészben. Részben történő teljesítés kizárólag Felhasználóval történő egyeztetést követően kerülhet sor!

5.5 Amennyiben a Webáruházban valamely termék ára tévesen került feltüntetésre és a nem megfelelőség a megrendelés leadását követően kerül megállapításra, Szolgáltató Felhasználót tájékoztatja valamint a megrendelt termékre vonatkozó érvényes árat megadja. Amennyiben a termék Szolgáltató által meghatározott értesítésben szereplő ára alapján Felhasználó nem kívánja a megrendelt terméket megvásárolni a vásárlástól elállhat. Abban az esetben ha Felhasználó az értesítésben szereplő valós árat nem fogadja el és a vásárlástól sem kíván elállni Szolgáltató a megrendelés teljesítésétől elállhat. Szolgáltató az elállásról Felhasználót értesíti.
5.6 Amennyiben a Webáruházban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról. A vevő ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől.

5.7 Amennyiben a megrendelés után fizetendő összeg a Szolgáltatóhoz a megrendelés elküldésétől számított 7 napon belül nem érkezik meg Szolgáltató jogosult a szerződéstől elállni és a leadott megrendelés törlésre kerül.

6. ELÁLLÁS JOGA

6.1. Az Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU számú irányelvének, továbbá a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet szabályozása értelmében Felhasználó a megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 napon belül indokolás nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt terméket. Jelen tájékoztató hiányában jogosult Felhasználó 1 év elteltéig gyakorolni az elállási jogát.

6.2. Az elállási jog gyakorlására nyitva álló idő attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen Felhasználó, vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy a terméket átveszi.

6.3. A termék visszaküldésének költségét a felhasználónak kell viselnie, Szolgáltató nem vállalja e költség viselését.

6.4. Az elállási jog gyakorlása esetén a Felhasználót a termék visszajuttatásának költségén kívül más költség nem terheli, Szolgáltató azonban követelheti a nem rendeltetésszerű használatból adódó anyagi kár megtérítését.

6.5. Nem illeti meg az elállási jog Felhasználót olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak. Termékeink egyedileg legyártott termékek, a vevő kérésére, utalás után kezdődik a gyártás, ezért ezeknél a termékeknél nincs elállási jog ! Kérem ebben a tudatban rendeljenek, a kiirt centiket is figyelembe véve !

6.6. A fogyasztó szintén nem gyakorolhatja az elállási jogát:

  • a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szolgáltatás egészének teljesítését követően, ha a vállalkozás a teljesítést a fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg, és a fogyasztó tudomásul vette, hogy a szolgáltatás egészének teljesítését követően felmondási jogát elveszíti;
  • olyan termék vagy szolgáltatás tekintetében, amelynek ára, illetve díja a pénzpiac vállalkozás által nem befolyásolható, az elállási jog gyakorlására nyitva álló határidő alatt is lehetséges ingadozásától függ;

 

6.8. A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmazunk, kivéve, ha Felhasználó más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag Felhasználót semmilyen többletköltség nem terheli.

6.9. Felhasználó köteles az árukat indokolatlan késedelem nélkül, de a szerződéstől való elállására vonatkozó értesítés Szolgáltató részére történő megküldésétől számított 14 napnál semmiféleképpen sem később visszaküldeni a Szolgáltató címére.

6.10. Felhasználó akkor tartja be a határidőt, ha a 14 napos időszak letelte előtt visszaküldi a terméket.

6.11. Felhasználó kizárólag akkor vonható felelősségre az árukban bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az az áruk jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükségestől eltérő kezelés miatt következett be.

6.12. A visszatérítést Szolgáltató mindaddig visszatarthatja, amíg vissza nem kapta az áru(ka)t, vagy Felhasználó bizonyítékot nem szolgáltatott arra vonatkozóan, hogy azokat visszaküldte: a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni.

6.13. Amennyiben Felhasználó élni szeretne elállási jogával, annak jelzését megteheti Szolgáltató elérhetőségeinek valamelyikén írásban (akár a mellékelt adatlap segítségével), vagy telefonon. Postai úton írásban történő jelzés alkalmával a postára adás időpontját vesszük figyelembe, telefonon történő jelzés alkalmával pedig a telefonon történő jelzését. Postai úton történő jelzés esetén ajánlott küldeményként, csomagként való jelzést fogad el Szolgáltató. A megrendelt terméket postai úton, vagy futárszolgálat segítségével juttathatja vissza Felhasználó Szolgáltató részére. Az „Elállási - felmondási nyilatkozatminta” ide kattintva letölthető.A termék visszaküldésénél nem vállaljuk az utánvét átvételét.Jogom van 15 napos visszafizetést vállalni és a termékcsökkentett összeget levonni, ha esetleg használt.

6.14. Felhasználónak kiemelten ügyelnie kell a termék rendeltetésszerű használatára, ugyanis a nem rendeltetésszerű használatából eredő károknak megtérítése a Felhasználót terheli! A termék visszaérkezését követő tizennégy napon belül a Felhasználó által megadott bankszámlaszámra visszatéríti Szolgáltató a termék vételárát, a szállítási költséggel együtt.

6.15. Felhasználó egyéb panaszával is megkeresheti Szolgáltatót a jelen Szabályzatban található elérhetőségeken.

6.16. Az elállási jog nem illeti meg a vállalkozást, azaz az olyan személyt, aki a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körében jár el.

Elállási/Felmondási nyilatkozatminta

(csak a szerződéstől való elállási/felmondási szándék esetén töltse ki és juttassa vissza)

Címzett:

Alulírott/ak kijelentem/kijelentjük, hogy gyakorlom/gyakoroljuk elállási/felmondási jogomat/jogunkat az alábbi termék/ek adásvételére vagy az alábbi szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés tekintetében:

Szerződéskötés időpontja /átvétel időpontja:

A fogyasztó(k) neve:

A fogyasztó(k) címe:

A fogyasztó(k) aláírása: (kizárólag papíron tett nyilatkozat esetén)

Kelt

 

7. JÓTÁLLÁS, SZAVATOSSÁG

Kellékszavatosság

7.1. Milyen esetben élhet Felhasználó a kellékszavatossági jogával?
Felhasználó a Szolgáltató hibás teljesítése esetén a Szolgáltatóval szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.

7.2. Milyen jogok illetik meg a Felhasználót a kellékszavatossági igénye alapján?
Felhasználó – választása szerint – az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet: kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül a Felhasználó által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a Szolgáltató számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a Szolgáltató költségére Felhasználó is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat. Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Felhasználó viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.

7.3. Milyen határidőben érvényesítheti Felhasználó kellékszavatossági igényét?
Felhasználó köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívjuk a figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti.

7.4. Kivel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét?
Felhasználó a Szolgáltatóval szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.

7.5. Milyen egyéb feltétele van kellékszavatossági jogai érvényesítésének?
A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Felhasználó igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást a Szolgáltató nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Felhasználó köteles bizonyítani, hogy az Felhasználó által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

Termékszavatosság

7.6. Milyen esetben élhet Felhasználó a termékszavatossági jogával?
Ingó dolog (termék) hibája esetén Felhasználó – választása szerint – kellékszavatossági vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.

7.7. Milyen jogok illetik meg Felhasználót termékszavatossági igénye alapján?
Termékszavatossági igényként Felhasználó kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.

7.8. Milyen esetben minősül a termék hibásnak?
A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek, vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

7.9. Milyen határidőben érvényesítheti Felhasználó termékszavatossági igényét?
Termékszavatossági igényét Felhasználó a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.

7.10. Kivel szemben és milyen egyéb feltétellel érvényesítheti termékszavatossági igényét?
Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy Szolgáltatóval szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Felhasználónak kell bizonyítania.

7.11. A gyártó (Szolgáltató) milyen esetben mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól?

A gyártó (Szolgáltató) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

  • a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
  • a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy
  • termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

A gyártónak (Szolgáltatónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

Felhívom figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.

Jótállás

7.12. Milyen esetben élhet Felhasználó a Jótállás jogával?
Hibás teljesítés esetén az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet alapján Szolgáltató jótállásra köteles.

7.14. Felhasználót milyen jogok és milyen határidőn belül illetik meg jótállás alapján?
A jótállás időtartama egy év. A jótállási határidő a fogyasztási cikk, fogyasztó részére történő átadása, vagy ha az üzembe helyezést a forgalmazó vagy annak megbízottja végzi, az üzembe helyezés napjával kezdődik. A kötelező jótállás keretében a jótállási idő alatt felmerülő minőségi kifogás esetében a szavatossági jogokat (kijavítást, kicserélést, árleszállítást, elállást) lehet érvényesíteni. A jótállási igény a jótállási határidőben érvényesíthető.

7.15. Mikor mentesül a Szolgáltató a jótállási kötelezettsége alól?
A Szolgáltató jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett. Felhívjuk a figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet, egyébként viszont Felhasználót a jótállásból fakadó jogok a termék-és kellékszavatosság fejezetekben leírt jogosultságoktól függetlenül megilletik.

7.16. Szolgáltató nem tartozik jótállással, illetve szavatossággal a természetes elhasználódásból származó, továbbá olyan károkért, amelyek a kárveszély átszállása utáni hibás vagy gondatlan kezelésből, túlzott igénybevételből, illetve a meghatározottól eltérő behatásokból, illetve egyéb, a termékek nem rendeltetésszerű használatából keletkeztek.

8. SZAVATOSSÁGI, JÓTÁLLÁSI IGÉNY ESETÉN TÖRTÉNŐ ELJÁRÁS

8.1. Szavatossági vagy jótállási igényét a Szolgáltató felé Felhasználó a kapcsolat menüpontban feltüntetett elérhetőségeken jelezheti. A bejelentésben kérjük minden esetben adja meg a megrendelés számát, a termék megnevezését, az igény érvényesítésének okát (hiba megjelölése). A bejelentés alapján a Szolgáltató felveszi a kapcsolatot a Felhasználóval és egyeztetik az igény érvényesítésének módját.

8.2. A fogyasztó kötelessége a szerződés megkötésének bizonyítása (számla, nyugta vagy jótállási jegy).

8.3. Szolgáltató a fogyasztó nála bejelentett szavatossági vagy jótállási igényéről jegyzőkönyvet köteles felvenni.

8.4. A jegyzőkönyv másolatát haladéktalanul, igazolható módon a fogyasztó rendelkezésére kell bocsátani.

8.5. Ha Szolgáltató a fogyasztó szavatossági vagy jótállási igényének teljesíthetőségéről annak bejelentésekor nem tud nyilatkozni, álláspontjáról – az igény elutasítása esetén az elutasítás indokáról és a békéltető testülethez fordulás lehetőségéről is – öt munkanapon belül, igazolható módon köteles értesíteni a fogyasztót.

8.6. Szolgáltató a jegyzőkönyvet az annak felvételétől számított három évig köteles megőrizni, és azt az ellenőrző hatóság kérésére bemutatni.

8.7. Szolgáltatónak törekednie kell arra, hogy a kijavítást vagy kicserélést legfeljebb tizenöt napon belül elvégezze.

9. VEGYES RENDELKEZÉSEK

9.1. Szolgáltató kötelezettsége teljesítéséhez közreműködőt jogosult igénybe venni. Ennek jogellenes magatartásáért teljes felelősséggel tartozik, úgy, mintha a jogellenes magatartást saját maga követte volna el.

9.2. Ha a jelen ÁSZF bármely része érvénytelenné, jogtalanná vagy érvényesíthetetlenné válik, az a fennmaradó részek érvényességét, jogszerűségét és érvényesíthetőségét nem érinti.

9.3. Amennyiben Szolgáltató vagy Üzemeltető az ÁSZF alapján megillető jogát nem gyakorolja, a joggyakorlás elmulasztása nem tekinthető az adott jogról való lemondásnak. Bármilyen jogról történő lemondás csak az erre vonatkozó kifejezett írásbeli nyilatkozat esetén érvényes. Az hogy a Szolgáltató vagy Üzemeltető egy alkalommal nem ragaszkodik szigorúan az ÁSZF valamely lényegi feltételéhez, vagy kikötéséhez nem jelenti azt, hogy lemond arról, hogy a későbbiekben ragaszkodjon az adott feltétel vagy kikötés szigorú betartásához.

9.4. Szolgáltató és Felhasználó vitás ügyeiket békés úton próbálják rendezni.

10. PANASZKEZELÉS RENDJE

10.1. Webáruházunk célja, hogy valamennyi megrendelést megfelelő minőségben, a megrendelő teljes megelégedettsége mellett teljesítsen. Amennyiben Felhasználónak mégis valamilyen panasza van a szerződéssel vagy annak teljesítésével kapcsolatban, úgy panaszát Szolgáltató fenti elérhetőségein írásban, vagy a kapcsolat menüpontban megadott elérhetőségeken Üzemeltető részére is jelezheti.

10.2. Szolgáltató a panaszt azonnal megvizsgálja, és szükség szerint orvosolja. Ha a vásárló a panasz kezelésével nem ért egyet, a Szolgáltató a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul jegyzőkönyvet vesz fel, s annak egy másolati példányát átadja a vásárlónak. Ha a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, a Szolgáltató a panaszról jegyzőkönyvet vesz fel, s annak egy másolati példányát átadja a vásárlónak.

10.3. Az írásbeli panaszt a Szolgáltató vagy Webáruházunk 30 napon belül írásban megválaszolja. A panaszt elutasító álláspontját megindokolja. A válasz másolati példányát 3 évig megőrzi, s azt az ellenőrző hatóságoknak kérésükre bemutatja.

10.4. Panasszal fordulhat a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatósághoz is:

Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság
Cím: 1088 Budapest, József krt. 6.
Levelezési cím: 1428 Budapest, PF: 20.
GPS koordináták: X 19,071 Y 47,496
Központi telefonszám: +36 1 459 4800
Faxszám: +36 1 210 4677
E-mail: nfh@nfh.hu

11. ADATVÉDELEM
Jelen ÁSZF elfogadásával Felhasználó elfogadja a Weboldal adatkezelési tájékoztatójában foglaltakat is.

A weboldal adatkezelési tájékoztatója elérhető a következő oldalon.

Tárhely szolgáltató eshop-gyorsan.hu

Adatai a következők:
Cégnév: Bohemiasoft s.r.o.
Cím: Rudolfovská tř. 247/85, 37001 České Budějovice, Csehország
Cégjegyzékszám: 28090403
Adószám: CZ28090403

Kötelezettséget vállalunk az alternatív vitarendezési fórum igénybevételére a fogyasztói jogvitáik rendezéséhez. Az Európai Bizottság által fejlesztett és üzemeltetett online vitarendezési platformot a linkre kattintva érheti el:
https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=HU

Az online vitarendezési platform használata regisztrációt igényel az Európai Bizottság rendszerében, majd bejelentkezés után a fogyasztó benyújthatja panaszát a honlapon keresztül, ha nem sikerült közvetlenül rendeznie a jogvitáját a vállalkozással.
A panasz benyújtását követően az online vitarendezési platform azonnal továbbítja azt az ellenérdekű félnek. Ezt követően az érintetteknek meg kell egyezniük egy alternatív vitarendezési fórumról, amely végső soron el fog járni a közöttük fennálló ügyben. Azokról a fórumokról, amelyek eljárhatnak az esetükben, a platform tájékoztatja a feleket. Amint megszületik a megállapodás a vitarendezési fórumról, az online platform oda továbbítja a panaszt.
Ha a feleknek nem sikerül 30 napon belül megegyezniük, vagy ha a platform sem tud a benyújtott adatok alapján olyan alternatív vitarendezési fórumot azonosítani, amelynek hatásköre van eljárni, a panasz további feldolgozására nem kerül sor.

OWUyM2U2OD